Jejich společné vědění je daleko větší než mé, a říkám jim to otevřeně /2016/
Pirátství textů a ignorování autorských práv může být osvobozujícím gestem alespoň individuálně. Anebo s potřebou toto gesto sdílet. Ve virtuálním prostředí je to známý rozpor, ale v případě uplatnění pirátství v tištěné formě se jedná o haptický důkaz. Předmět knihy, který dokládá, ať už ji čteme nebo ne, že existujeme. Listy jednostranně natištěné na kopírce nechávám svázat do knih i s jejich nedokonalostmi. Rezignuji na estetiku výsledných artefaktů a vítám roli náhody, chybný tisk a zejména prázdné dvoustrany, které knihy obsahují a mohou vybízet k volným úvahám nebo vlastním poznámkám. Kniha měla být odjakživa zároveň sešitem na poznámky a ne jen jednosměrným proudem liter. [Výstava Omluva za pomalost / Dům módy, Galerie Hraničář, Ústí nad Labem, 2. 3. – 13. 7. 2016]
markéta kinterová
-
portfolio
- We are public space – workshop
- We are public space – artistic research
- We are public space – performative walks
- Stanová výstava
- Oči široce otevřené pro město
- Kam oči, tam hlava
- Model směny – experimentální distribuce
- Série dekódovacích testů
- Jejich společné vědění je daleko větší než mé, a říkám jim to otevřeně
- Dekódovací test
- Víme, co se stalo, ale nevíme proč
- Billboard book / vis vozů dej a se
- Doublespeak #4
- Torzo
- Doublespeak #3
- Doublespeak #2
- Doublespeak #1
- Billboard Book #2
- Billboard Book #1
- Bez názvu (Letáky II)
- Bez názvu (tramvaj)
- Situace II
- Hydroprojekt
- Vim, kde bydlíš
- Dvě fotky
- Obchodní centrum Chodov
- II
- Příčina zániku
- Vtipy
- World of Kindness
- 360°
- Bez názvu (balónky)
- Fotografie, které nikdy nevznikly
- Bez názvu (nápisy)
- Situace I
- Křížovka a Odposlech
- Objekt v metru
- Letáky
- Billboart, Bukurešť
- Projekt Samizdat
- Darkside
- Bez názvu (kanceláře)
- Bez názvu (sledovačka)
-
publication design
EN